عاشق هستم
نوشته شده توسط : الهام

 

روزا سرد شده...هواپاييزي شده

كم كم دارم به اون روز نزديك ميشم

تولدم


چقد سخته ؟تنهايي رو ميگم

خيلي سخته تولدتو با يه دست و دل خالي جشن بگيري

دستي نباشه دستتو فشار بده واز تولدت خوشحال باشه

با دلي كه نه ديگه عشقي داره ونه شورو شوقي براي زندگي

فك ميكني شكايته؟نه اصلا

من اين دست و دل خالي رو به دست و عشق دروغي ترجيح ميدم

عاشق هستم

اما گدا نيستم....

تنها هستم

اما گدا نيستم

گداي محبت نيستم

گداي عشق نيستم

گداي اون نيستم

......

عاشق باش و بمون اما گدا نشو

 

 





:: برچسب‌ها: تنهايي , من ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 238
|
تعداد امتیازدهندگان : 74
|
مجموع امتیاز : 74
تاریخ انتشار : 14 / 8 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: